Modalități de achiziție și de livrare
Modalități de achiziție:
a. Produsele expuse pe Site pot fi achizitionate atat online, cat si prin telefon sau e-mail.
b. Utilizatorul poate achizitiona Produsele expuse pe Site la momentul efectuarii Comenzii. In conditiile in care un produs este expus pe Site, dar nu este in stoc si nu mai poate fi achizitionat de la Furnizor, din motive ce tin de epuizarea stocului la acesta sau din alte motive, independente de LEDSCAPE S.R.L. , LEDSCAPE S.R.L. nu este responsabila pentru incapacitatea de a onora Comanda, dar va transmite aceasta informatie Clientului.
c. In alegerea Produselor, Clientul se va orienta dupa datele de prezentare a acestora (Specificatii), luand insa in considerare ca imaginile sau descrierile tehnice pot fi, in anumite cazuri, gresite sau nu intocmai conforme cu produsul respectiv. Aceste situatii pot fi posibile, fara a considera ca vor deveni reguli.
d. LEDSCAPE S.R.L. va confirma comanda prin e-mail, la adresa pe care Clientul a mentionat-o in formularul de inscriere sau la numarul de telefon indicat de Client. Comunicarea de confirmare va contine datele de indentificare ale Clientului, cele care tin de continutul si momentul efectuarii Comenzii, valoarea Produselor si valoarea totala a Comenzii efectuate, cheltuielile aferente livrarii, respectiv modul de efectuare a acesteia, modalitatea de plata. Clientul are obligatia de a verifica informatiile de mai sus si daca remarca anumite neconcordante – omisiuni sau erori – in raport cu ceea ce el cunoaste, trebuie sa le semnaleze, in termen de 12 ore, de la ora primirii confirmarii.
Modalități de livrare:
a. LEDSCAPE S.R.L. livreaza doar pe teritoriul Romaniei, prin intermediul serviciilor de curierat rapid sau prin Compania Nationala Posta Romana S.A..
b. LEDSCAPE S.R.L. isi rezerva dreptul de a livra doar Comenzile care includ produse a caror valoare totala sa fie minim 20 lei, fara a include cheltuielile de transport. Produsele vor fi livrate Clientului insotite de factura fiscala.
c. Modalitatea de livrare este prin Compania Nationala Posta Romana S.A. sau prin curierat rapid atat in Bucuresti cat si in toata tara, in acest caz Clientul urmand a face o alegere in acest sens.
d. LEDSCAPE S.R.L. va expedia bunurile comandate de catre Client astfel: daca produsele comandate sunt in stoc, expedierea Comenzii se va face in maxim 5 zile lucratoare de la lansarea acesteia, daca o Comanda include produse care nu sunt in stoc, expedierea Comenziise va face in maxim 2 zile lucratoare de la momentul intrarii acestor Produse in stoc.
e. LEDSCAPE S.R.L. va anunta Clientul de expedierea Comenzii, in maxim 2 zile lucratoare de la expedierea acesteia prin mail.
f. Daca Clientul nu primeste avizul postal in 4-5 zile lucratoare de la data la care a fost anuntat de Societate cu privire la expedierea coletului postal, Utilizatorul va verifica la oficiul postal de care apartine daca a fost primit coletul respectiv. In cazul in care Utilizatorul nu procedeaza astfel, iar coletul este returnat fara ca el sa fi facut verificarea, urmatoarea Comanda va fi achitata in avans.
Pot exista si cazuri rare, independente de noi, cand durata expedierii prin curierat rapid poate depasi 48 ore.
Modalități de plata si costuri de expediere
Modalități de plată:
a. Clientul va face plata produselor in sistem ramburs, la primirea coletului, direct curierului sau la oficiul postal, cu achitarea completa, in numerar, a sumei ce reprezinta totalul de plata corespunzator Comenzii, dupa cum reiese din factura si confirmare.
b. Plata prin transfer bancar se va realiza utilizand urmatoarele date:
LEDSCAPE S.R.L.,
Sediul
Inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub ,
Cod unic de inregistrare RO ,
Cont bancar ,deschis la Banca Transilvania Agentia Otopeni.
c. Transferul bancar va trebui sa fie efectuat in termen de trei zile lucratoare de la confirmarea Comenzii(respectiv de la primirea facturii sau a proformei prin email). Clientul va trebui sa trimita catre Societate o copie a transferului bancar la urmatoarea adresa de email comenzi@ledscape.ro. Ordinul de plata trebuie sa fie semnat si stampilat. Odata confirmata plata, expedierea coletului se va face in termen de maxim doua zile lucratoare.
d. In cazul Comenzilor a caror valoare depaseste 300 Ron, expedierea acestora se va face in maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii intrarii sumei in contul bancar al Societatii. In functie de relatia fiecarui client cu Societatea, expedierea Comenzii se poate face si din momentul primirii unei copii a ordinului de plata.
e. In situatia in care s-a ales ca metoda de plata transferul bancar, iar acesta nu s-a efectuat in termen de sapte zile lucratoare de la primirea facturii proforme, comanda se considera anulata.
Costuri de expediere:
a. Cheltuielile de ambalare sunt suportate de LEDSCAPE S.R.L.
b. Costurile de expediere vor fi suportate de catre Client, astfel:
– în Bucuresti cat si in toata tara, livrarea se face prin Compania Nationala Posta Romana S.A., tariful de expediere este:
- de 12 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 50 de lei;
- de 14 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 70 de lei;
- de 16 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 90 de lei;
- de 18 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 120 de lei;
- de 20 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 150 de lei;
- de 22 lei/colet pentru Comenzi a caror valoare nu depaseste 200 de lei.
c. Costurile de expediere vor fi suportate de catre Societate in urmatoarele situatii:
i. Pentru livrarea in Bucuresti in cazul comenzilor a caror valoare este mai mare de 200 lei;
ii. Pentru livrarea in tara in cazul comenzilor a caror valoarea este mai mare de 200 lei, numai prin Compania Nationala Posta Romana S.A..
d. Pentru alte situatii sau comenzi mari va rugam sa ne contactati.